Personal

Loving what I’m doing

Hi en welkom op mijn blog,

Leuk dat je bij mijn eerste paar zinnetjes op deze website bent gekomen!

Om kort met mij kennis te maken: mijn naam is Lisanne en ik ben best een beetje chaotisch, hoe goed ik ook probeer de boel georganiseerd te houden. Dat is misschien zelfs hier op het internet te merken, maar je zou het notitieblok moeten zien waar ik dit nu in schrijf, voor ik de tekst digitaal schrijf. Oeps. Ben blij dat ik jullie mijn handschrift kan besparen.

Hoe dan ook, laat ik proberen nog iets zinnigere informatie over mij en mijn blog te geven. Ik wil van deze blog een plekje maken waar ik persoonlijke artikelen kan schrijven en daarnaast zal ik voornamelijk over fashion en lifestyle bloggen. Want dat is wat ik leuk vind.
Ik heb tot anderhalf jaar geleden ook geblogd, maar ben toen gestopt, omdat ik niet meer tevreden over mijn blog was. Nu wil ik een nieuwe, frisse start maken met honestly hanne. Iets in mij wilde namelijk ontzettend graag weer gaan schrijven en foto’s op een eigen stukje internet kunnen delen. Waar dit zal stranden weet ik nog niet. Misschien ben ik over twee maanden wel gestopt. Of zelfs over twee dagen. Wie zal het zeggen? Wat ik namelijk belangrijk vind, ben ik mij onlangs gaan beseffen, is dat ik zelf plezier heb in wat ik doe. Daarnaast vind ik het mooi om anderen te kunnen inspireren. Er is dan ook één ding wat ik je nu wil meegeven, hoe cliché het ook klinkt: Do what you love & love what you do.
Je kunt nú een nieuw avontuur starten, iets doen waar jij blij van wordt. En doe je nog iets waar je ongelukkig van wordt? Stop ermee. Ook al is het misschien moeilijk, je zult er uiteindelijk gelukkig van worden. ♥♥♥

Wat is iets wat jij doet waar je enthousiast over bent? Let me now in de comments! 😊

Lots of love & ik hoop je vaker op mijn blog terug te zien,

xo Lisanne

8 gedachten over “Loving what I’m doing

  1. Wat leuk om weer eens een spiksplinternieuw blog tegen te komen!
    Ik ben heel benieuwd naar de artikeltjes die hier zullen komen te staan. Veel succes en veel plezier gewenst bij het bloggen!!!

Geef een reactie! Dat vind ik altijd inspirerend en motiverend ♥

