Lifestyle·Personal

Merry Christmas

Hi all, Merry Christmas!

Ok, daar mag ik dan een beetje laat mee zijn haha, maar ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad met de mensen van wie je houdt! Wij vierden Eerste Kerstdag met familie van mijn moeders kant bij ons thuis. ’s Middags en in het begin van de avond heb ik nog foto’s genomen, maar later op de avond ben ik dat eigenlijk een beetje vergeten. Ach, ik denk dat dat een teken is dat het gezellig was. Dus dat is alleen maar goed haha!

Vandaag, Tweede Kerstdag, vierden we thuis met het gezin. Een vriendin van mijn zusje kwam nog langs en bleef spontaan mee eten. Dat was ook gezellig! Nu sluit ik Tweede Kerstdag fijn af op de bank met een film. Ik wens iedereen nog een fijne kerstavond verder! ♥

Hoe was jouw kerst?

Veel liefs,
Lisanne xo

5 gedachten over “Merry Christmas

  1. Wat een mooie foto’s heb je gemaakt zeg! Ik heb twee hele fijne kerstdagen gehad, nu op naar oud en nieuw! Het jaar afsluiten en 2017 verwelkomen met een lach op mijn gezicht! Fijne jaarwisseling!

Geef een reactie! Dat vind ik altijd inspirerend en motiverend ♥

