Outfits

Property of no one

 

property of no one I

property of no one II

Ik leg net dit truitje weg in mijn kast en denk weer aan de foto´s die ik hiermee heb gemaakt. Ze zijn eigenlijk best leuk! Dus waarom deel ik ze niet gewoon op de blog? Ja, bij deze zet ik ze twee maanden nadat ze gemaakt zijn toch online. Haha! De outfit die ik hier draag is super simpel, maar I loooove de sweater! Ik houd sowieso van sweaters. Ik denk dat sweaters het kledingstuk zijn dat ik het meest draag deze tijd. Vind het veel prettiger zitten dan vesten. Vesten en sweaters zijn allebei cozy, maar op dit moment gaat mijn voorkeur echt uit naar een lekkere warme trui in plaats van een shirtje met een vest.

Wat draag jij liever, een vest of een trui? Ik ben benieuwd of jullie ook zo denken als ik! 😊

XOXO,
Lisanne

6 gedachten over “Property of no one

Geef een reactie! Dat vind ik altijd inspirerend en motiverend ♥

